SFERA 2018

Nobel sudionik Naučno-stručne konferencije SFERA 2018.

09.04.2018 Nobel novosti

28. i 29. ožujka 2018. godine, u TP Intera održana je 5. Naučno-stručna konferencija SFERA 2018., posvećena ventilaciji, klimatizaciji, grijanju i hlađenju, a jedan od pokrovitelja iste bila je i naša kompanija Nobel.

Konferencija SFERA preispituje naučna, odnosno tehnološka dostignuća i profesionalna opredjeljenja u kontekstu proizvodnje, primjene i oblikovanja sistema za klimatizaciju, ventilaciju, grijanje i hlađenje. Cilj diskusije koja spaja pogled na prošlost, sadašnja dostignuća i buduće vizije o ovim elementima je razmjena znanja i iskustva u različitim oblastima inženjerstva, kao i  otvaranje mogućnosti uspostavljanja međunarodne i domaće suradnje.

Konferencija se sastoji iz dva dijela – prezentacije naučnih i stručnih radova u prvom dijelu, i prezentacije suvremenih tehnologija i proizvoda u domenu proizvodnje i dizajna, u drugom dijelu konferencije.

U okviru zvaničnog programa, predstavnici naše kompanije Nobel Sanjin Topić, direktor prodaje i Anđela Petrović, koordinatorica marketinga, nazočnima su predstavili kompaniju Atlantic, čiji smo generalni zastupnik i distributer za tržište Bosne i Hercegovine.

Od cjelokupnog asortimana proizvoda električnog grijanja koji nude na tržištu BiH, predstavljen je model F129 kao najmoderniji i najbolji model iz skupine konvektora, potom Solius Digital iz skupine radijatora koji pruža grijanje efektom sunčeve toplote, a proizvod koji je privikao najviše pozornosti svakako je Steatite Square Turbo, prvi bojler na čijem se grijaču ne skuplja kamenac i koji opravdano nosi naziv „kralj bojlera“.

"Moram reći kako je bilo veliko zadovoljstvo imati priliku predstaviti našeg partnera Atlantic velikom broju stručnjaka na konferenciji SFERA 2018. S druge strane bilo je izazovno u tako kratkom vremenu ispričati priču o kompaniji koja posluje 50 godina, ima 6500 zaposlenih, koja je osmi put proglašena za najboljeg poslodavca u Francuskoj, ali smatram kako je najbolji način za to bilo predstavljanje njihovih proizvoda. Upravo oni svojim vrhunskim performansama najbolje svjedoče o razlozima zbog kojih je Atlantic danas to što jeste." kazala je Anđela Petrović, naš marketing koordinator.