U Hotelu Monti na Igmanu, Nobel Corporation je protekloga petka organizirao prezentaciju Atlantic rješenja za električno grijanje, privlačeći preko 40 sudionika iz projektnih biroa, distributera i investitora. Prikazana su inovativna rješenja koja kombiniraju uštedu energije, kvalitetu grijanja i komfor, uz mogućnosti suradnje koje nudi Nobel Corporation.
Sve više ozbiljnih investitora odabire Atlantic kao prvi izbor za grijanje, zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti, niskoj potrošnji energije, modernom dizajnu i odličnom omjeru cijene i kvalitete. Također, ističe se i jedinstveni pristup poslovanju kompanije Nobel Corporation, generalnog zastupnika Groupe Atlantic u BiH, koji značajno doprinosi popularnosti ovih proizvoda.
Sales Manager za JI Europu ispred Groupe Atlantic, Matija Puš predstavio je Atlantic kao velikog svjetskog proizvođača.
Atlantic je ugledni francuski brend koji je na globalnom svjetskom tržištu poznat kao vodeći proizvođač električnih konvektora, radijatora, bojlera i dizalica topline. Danas se Atlantic grupa sastoji od dvanaest strateških i komplementarnih brendova koji stvaraju toplinsku udobnost rješenja u četiri područja: grijanje, bojleri, klimatizacija i ventilacija.
Atlantic je na globalnom tržištu prisutan od 1968, uvijek kao tržišni lider. Ima 31 proizvodni pogona diljem svijeta, te brojna međunarodna predstavništva. Atlantic svoje proizvode izvozi na 6 kontitnenata i preko 120 zemalja svijeta.
Atlantic proizvode karakterizira:
1. Trajnost i udobnost – visokokvalitetni proizvodi sa visokom razinom komfora.
2. Ušteda energije – ERP regulative, norme, atesti o sigurnosti.
3. Dizajn – bezvremenski dizajn koji se uklapa u sve enterijere.
4. Cijena – Atlantic proizvodi zbog svoje kvalitete i trajnosti su isplativa investicija.
Nobel Corporation, kao generalni uvoznik Atlantica, već 25 godina uspješno plasira Atlantic proizvode na tržište BiH. Od 1996. godine, Atlantic konvektori drže 40-60% tržišnog udjela, usprkos konkurenciji koja nudi jeftinije opcije. Nobel je 2004. uveo besplatnu dostavu konvektora, a od 2014. i Atlantic bojlera, što je značajno unaprijedilo korisničko iskustvo.
Brand Manager Atlantica Sanjin Topić predstavio je proizvode Atlantica dostupne u Bosni i Hercegovini i mogućnosti suradnje s projektantima i investitorima, ističući prednosti opremanja stambeno poslovnih objekata Atlanticovim grijanjem kao što je visina investicije, kvaliteta grijanja, potrošnja el. energije, praćenje potrošnje, upravljanje putem WiFi aplikacije te načina i brzine montaže...
Jedinstvena brošura korisničkih iskustava dodatno potvrđuje kvalitetu Atlantic proizvoda, a analiza od 2000. godine pokazuje da više od 70% nove prodaje dolazi putem preporuka zadovoljnih korisnika. Uređaji poput konvektora i bojlera bilježe iznimno nizak postotak kvarova – samo 0,2-0,4% za konvektore i 0,4-0,7% za bojlere unutar garantnog roka.
Tijekom prezentacije prikazan je i promotivni video "37 dana", koji demonstrira izdržljivost Atlantic radijatora u ekstremnim uvjetima – na temperaturama od -30°C u Britanskoj Kolumbiji.
Izvršni direktor Nobel Corporationa Ivan Marić najavio je nastavak ovakvih prezentacija, ističući važnost okupljanja projektanata i investitora kako bi se dodatno promovirala inovativna i kvalitetna rješenja Atlantica.