Dosljednost kompanije Nobel Corporation u inovativnom, a ponekad i u ekstremno originalnom marketingu ne prestaje. Sa nedavnih skokova iznad egipatskih piramida „doskočili“ su na ulice Sarajeva.
Dosljednost i u trenutku kada mnoge kompanije kalkuliraju svaku marku za marketing i ne pada im na pamet riskirati u situaciji kakva traje duže od godinu dana.
U vrijeme kad se vodi borba za prevlast između sadržaja i vizuala, Nobel se odlučuje za podsvijest, kao najjači psihološki okidač.
Svakodnevno živimo svoje živote, prolazimo ulicama, susrećemo ljude, dok naš mozak procesuira informacije, gdje većina njih odlazi baš u podsvijest.
Odjednom, ugledamo neki proizvod, poruku ili rješenje za neku situaciju u našem životu, a nama se čini kao nešto poznato, nešto što nam ulijeva povjerenje.
Francuski brand Atlantic odavno je sinonim za sigurnost, povjerenje, pripadnost.
Već dvadeset godina nalazi se u domovima mnogih sarajevskih obitelji, sada već i kao osnovno grijanje druge generacije sa istim prezimenom.
Ljudi se mijenjaju, generacije prolaze, kvaliteta se ne mijenja.
Kao nositelj titule za najkvalitetnije električno grijanje u svijetu, kao dobitnik brojnih nagrada za svoje inovativne proizvode, Atlantic zaslužuje najoriginalniji marketing koji može dobiti.
Ovaj put mu je njegov generalni zastupnik za Bosnu i Hercegovinu, mostarski Nobel Corporation, ponovo to omogućio.
Kroz 90 dana stanovnici Sarajeva svaki dan mogu vidjeti Premium rješenja za grijanje na simpatičnom tramvaju u korporativnim bojama Atlantica.
Najbolji su uvijek u centru pažnje, pa i ovaj tramvaj privlači pažnju na najprometnijoj ulici i u centru Sarajeva.
S druge strane, conditio sine qua non (uvjet bez kojega se ne može) Nobela je očuvanje vode, okoliša i njegovog najvažnijeg čimbenika, čovjeka.
Skoro 22 godine postojanje Nobela leži na svakodnevnoj edukaciji o benefitima filtrirane vode, kao i organizaciji kvalitetnog servisa, koji svakodnevno pokriva cijelu Bosnu i Hercegovinu, kako bi korisnici imali osnovnu supstancu za ispravno funkcioniranje ljudskog organizma – čistu i zdravu vodu.
Već poznati tramvaj govori i o tome: Ugradite filter, ne budite filter.
Poruke koje su kompanije Nobel i Atlantic htjeli ukazati stanovnicima Sarajeva su vrijednosti koje su nam odredile život posljednjih godinu dana: toplina doma i zdravlje.
Prenosimo posebnu poruku za sve Sarajke i Sarajlije:„Svih ovih godina dali ste nam veliku podršku kupovinom i korištenjem naših proizvoda. Francuski pisac Jules Verne obišao je cijeli svijet za 80 dana. Mi ćemo se samo u Vašem gradu zadržati devedeset dana. Stanovnicima Sarajeva čestitamo dan grada Sarajeva i želimo da sljedeći dočekate u puno boljem ozračju. Srdačan pozdrav iz Pariza i Mostara.“
Atlantic - Heat is Life
Nobel – Rješenja za ugodan život
https://www.atlantic-comfort.com/Sections-Home/French-Brand
Odakle je Nobel „doskočio“ u Sarajevo i kako je bilo skakati iznad piramida pogledajte ovdje: https://nobel.ba/blog/novosti/nobelovi-leteci-faraoni-209/