Grijanje
Koliko struje troše Atlantic konvektori i radijatori?

Potrošnja struje na grijanje ovisi o mnogo faktora kao: izolacija zidova, otvori, položaj stana, vrijeme boravka, osjećaj topline...Nije moguće točno reći koliko će te potrošiti. Jedino sigurno je da Atlantic grijanje svojim tehnološkim unaprijeđenjima omogućava uštedu i do 45% u odnosu na neka druga električna grijaća tijela.

Isušuju li zrak?

Ne isušuju zrak i čak se preporučuju osobama sa respiratornim poteškoćama. Pogotovo su pogodni za djecu. Ugrijani zrak sa konvektorima je puno kvalitetniji u odnosu na zrak koji se grije klimom.

Kako se postavljaju?

Postavljanje je vrlo jednostavno. Potrebno je izbušiti 4 tipla u zid i važno je da su postavljeni 12-15 cm od poda. 

Kako se upravlja konvektorom Atlantic?

U ponudi imamo konvektore i radijatore koji su vrlo jednostavni za upravljanje do nekih koji zahtjevaju malo više poznavanja nekih tehnologija (npr. WiFi). U svakom slučaju imamo za svakog kupca rješenje.

Imaju li vaši konvektori točkiće?

Konvektori Atlantic ne posjeduju točkiće, niti se isti preporučuju za korištenje (od strane dobavljača), obzirom na njihov princip rada. Eventualnom kupovinom istih, kupac sam snosi odgovornost o svim eventualnim nus pojavama (nepravilan rad uređaja, uvećana potrošnja, eventualno prevrtanje skupa sa mobilnim nosačem)

 

Bojleri
Tko je Atlantic?

Firma je osnovana 1968. godine. Atlantic je drugi po veličini europski proizvođač bojlera. Sjedište kompanije je u Francuskoj i ima preko 7000 uposlenih diljem svijeta. Proizvodi Atlantica se distribuiraju u preko 100 zemalja svijeta.

Koliko traju Atlantic bojleri?

U Europskoj uniji prosječni vijek trajanja bojera je 12 godina.

Garancija i servis?
  • 2 godine na sve električne dijelove
  • 5 godina na rezervoar vode (tank, kazan)

Centralni i ovlašteni servis za električne bojlere Atlantic 030 717 294 ili [email protected]

Narudžba, plaćanje i dostava?

Narudžba:

  • možete na našem web shopu
  • telefonski na 036/320-556.

Plaćanje:

  • karticom jednokratno (Visa, MasterCard...)
  • karticom obročno (samo Unicredit)
  • gotovinom prilikom preuzimanja

Dostava:

  • Besplatna dostava za sve bojlere (brzom poštom za cijelu BiH u roku 2-3 radna dana)
Tko će mi postaviti bojler?
  • Atlantic bojleri su jednostavni za ugradnju i svaki vodoinstalater ih može ugraditi po upustvu i dokumentaciji koja dođe uz svaki bojler.
  • Imamo mrežu naših suradnika (vodoinstalatera) za pojedine gradove BiH. Na upit vam možemo dati njihove kontakte a vi dogovorite s njima postavljanje i druge detalje.

 
Filteri
Šta su kupci rekli o nama? (vidi više)

 
Kako odabrati filter za vodu?

Prema kvaliteti vode: Ako voda ima mnogo kamenca, odaberite omekšivač ili sistem reverzne osmoze. Ako voda ima neprijatan miris i okus, odaberite filter s aktivnim ugljenom.

Prema broju članova domaćinstva: Za veće porodice preporučuju se filteri većeg kapaciteta ili protočni sistemi.

Prema mjestu instalacije: Ako želite diskretnu instalaciju, birajte filtere koji se postavljaju ispod sudopera. Ako želite jednostavnost, odaberite modele koji se montiraju direktno na slavinu ili za veće sisteme na glavni dovod vode (za cijelu kuću)

Prema troškovima održavanja: Provjerite cijene zamjenskih filtera i interval zamjene prije kupovine, kako biste bili sigurni da su troškovi prihvatljivi.

Prema tipu zagađenja: Ukoliko vaša voda sadrži specifične nečistoće (npr. teške metale ili bakterije), odaberite filtere certificirane upravo za uklanjanje tih supstanci.

Kako filteri za vodu utiču na zdravlje?

Filteri za vodu pozitivno djeluju na zdravlje jer uklanjaju štetne tvari poput hlora, teških metala, pesticida i bakterija. Time smanjuju rizik od zdravstvenih problema, poboljšavaju probavu, štite bubrege i jetru, te smanjuju rizik od kožnih alergija izazvanih nečistom vodom.

Jesu li filteri za vodu skupi za održavanje?

Održavanje filtera za vodu je vrlo pristupačno. Na duži period trošak korištenja filtera za vodu iznosi već od 0,85 KM/dnevno. Usporedite to sa kupovinom flaširane vode. Cijena samo jedne kave dnevno vas košta 2-3 KM. Je li održavanje filtera skupo zaključite sami.

Kako funkcionira ugradnja i održavanje?

Nobel Corporation ima mrežu svojih servisera na području cijele BiH. Ugradnja i izmjena filtera odvija se prema unaprijed dogovorenom planu. Za sve filtere koje održava Nobe garantiramo ispravnost vode.

Ušteda vode
Kako se štedi na energiji?

Ljudi se rijetko tuširaju hladnom vodom. Ako zagrijavate vodu lož uljem, da biste zagrijali 1m³ vode potrebno Vam je 6,6 litara lož ulja. 6,6l x 1,50KM = 9,90 KM Vas košta samo energija za 1m³ plus cijena vode koju plaćate u regiji. Vodu trošimo 365 dana u godini. Kap po kap do uštede.

Što znači konstantna potrošnja?

Svaka regija ili objekat ima različit tlak (pritisak) u instalaciji. Što je veći pritisak, veća Vam je i potrošnja. Naši proizvodi rade neovisno o pritisku i sami se reguliraju kod pada ili povećanja tlaka. Ukoliko iz našeg asortimana izaberete štednu tuš ručicu ili regulator mlaza sa 6 l/min onda oni troše pod bilo kojim tlakom navedenu količinu. To se naziva konstantna potrošnja.

Koliko traje povrat investicije i koje su moguće uštede?

Povrat investicije uvijek ovisi o visini investicije, Vašoj trenutnoj potrošnji i uštedi koju možete ostvariti s našim proizvodima. Primjer jednog hotela sa 92 sobe: investicija iznosi 10.200,00 KM. Potrošnja je smanjena na tuš bateriji sa 16 na 7 l/min, a na slavini sa 12 na 4 l/min. Od svibnja do rujna ušteda na vodi iznosi 1950m³, a samo na lož ulju 5700 litara. Korisnik ne samo da je vratio investiciju nego je ostvario i dobit zbrajajući uštede na vodi i energiji. Na našem web shopu imate obrazac kojim možete provjeriti proračun Vaše osobne potrošnje. 

Koje su dodatne prednosti ako instalirate naše proizvode?
Kako se čiste regulatori mlaza od kamenca?

Razvili smo novu patentiranu tehnologiju u borbi protiv kamenca, jer naše regulatore mlaza proizvodimo od ekstremno otpornog materijala (tehno-polymer) na kojem se taloži 30% manje kamenca koji se može odstraniti s našim patentiranim ključem. Preporučujemo da ih jednom godišnje potopite u obični ocat (nije skup a ima najbolji učinak). Nemojte kupovati razna kemijska sredstva protiv kamenca, jer samo nepotrebno zagađujete okoliš. Naši top proizvodi od srebra i eko mesinga se mogu u potpunosti rastaviti i očistiti. Garancija na njih je 6 godina.

Webshop
Kako mogu platiti u ovom web shopu?

Možete platiti na 5 načina:

  • Gotovinom (platite prilikom preuzimanja)
  • Kartično do 12 rate (samo Visa Unicredit banke)
  • Kartično jednokratno (Visa, MasterCard, Maestro)
  • PayPal
  • Uplatnicom
Koliko se plaća dostava?

Dostava se plaća po ukupnoj težini narudžbe. Isporuka je obično u roku 1-3 radna dana

Težina uređaja je formirana prema specifikacijama proizvođača.

Cjenik možete vidjeti ovdje: https://nobel.ba/uvjeti-kupovine/#isporuka

Ukupnu cijenu dostave možete vidjeti kada stavite artikle u košaricu. Sustav će automatski izračunati ukupnu cijenu.

Ovo je primjer i cijena dostave varira od težine ukupne narudžbe.

Kako mogu iskoristiti "kupon" ili "kod za popust"?

Poslije ubacivanja proizvoda u košaricu, kliknite ikonu košarice i pojavit će vam se polje za unos koda koji vam omogućuje određeni popust. Kada unesete kod, odmah će vam se uračunati dati popust i smanjiti cijena narudžbe. Tada možete nastaviti dalje sa procesom kupovine.

Kodove dodjeljujemo povremeno kada organiziramo neke akcije i popuste. 

Sa kojim karticama mogu platiti obročno do 24 mjeseca?

Samo Unicredit Visa karticom možete plaćati na rate do 24 mjeseca. Broj rata ovisi o Unicredit banci.
Važno: pazite da broj rata ne prelazi datum isteka kartice (npr. ako stavite otplatu na 12 mjeseci a kartica vam istječe za 6 mjeseci. U tom slučaju Banka će vam odobriti 6 mjeseci)

Koliko je sigurna kupovina na ovom web shopu?

Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Koliko ima koraka kupovine do plaćanja?

Potrebno je proći 4 koraka do plaćanja i završetka narudžbe:

1. Podaci o kupcu
    (Ime i prezime, adresa, broj telefona i e-mail)

2. Podaci o dostavi 
    (želite li isporuku na vašu adresu ili na neku drugu)

3. Izbor načina plaćanja i unos kartičnih podataka
    (Kartično, obročno, gotovinom...upis podataka o kartici ako plaćate kartično)

4. Potvrda narudžbe i plaćanje
    (zadnji korak u kome klikom na POTVRDA NARUDŽBE vršite plaćanje i odobravate narudžbu uz pregled svih podataka koje ste unijeli)

4A. Primitak e-maila
 
     (dobit ćete račun na e-mail i potvrdu o narudžbi)

Napomena: Do potvrde narudžbe u svakom trenutku se možete vratiti korak unatrag i promijeniti podatke ukoliko ste nešto pogrešno upisali.

Moram li imati bankovnu karticu da bih platio ?

Ne morate imati bankovnu karticu.

Možete platiti:

1. Gotovinom prilikom isporuke

2. Uplatnicom na naš račun

Što ako pogrešno naručim i platim neke proizvode?

Ukoliko ste nešto pogrešno označili i platili ne brinite. Potrebno je da nas kontaktirate na broj 036/320-556 a mi ćemo zajedno s vama rješiti problem. Novac vam neće propasti.