Grijanje
Koliko struje troše Atlantic konvektori i radijatori?

Potrošnja struje na grijanje ovisi o mnogo faktora kao: izolacija zidova, otvori, položaj stana, vrijeme boravka, osjećaj topline...Nije moguće točno reći koliko će te potrošiti. Jedino sigurno je da Atlantic grijanje svojim tehnološkim unaprijeđenjima omogućava uštedu i do 45% u odnosu na neka druga električna grijaća tijela.

Isušuju li zrak?

Ne isušuju zrak i čak se preporučuju osobama sa respiratornim poteškoćama. Pogotovo su pogodni za djecu. Ugrijani zrak sa konvektorima je puno kvalitetniji u odnosu na zrak koji se grije klimom.

Kako se postavljaju?

Postavljanje je vrlo jednostavno. Potrebno je izbušiti 4 tipla u zid i važno je da su postavljeni 12-15 cm od poda. 

Kako se upravlja konvektorom Atlantic?

U ponudi imamo konvektore i radijatore koji su vrlo jednostavni za upravljanje do nekih koji zahtjevaju malo više poznavanja nekih tehnologija (npr. WiFi). U svakom slučaju imamo za svakog kupca rješenje.

Imaju li vaši konvektori točkiće?

Konvektori Atlantic ne posjeduju točkiće, niti se isti preporučuju za korištenje (od strane dobavljača), obzirom na njihov princip rada. Eventualnom kupovinom istih, kupac sam snosi odgovornost o svim eventualnim nus pojavama (nepravilan rad uređaja, uvećana potrošnja, eventualno prevrtanje skupa sa mobilnim nosačem)

Bojleri
Tko je Atlantic?

Firma je osnovana 1968. godine. Atlantic je drugi po veličini europski proizvođač bojlera. Sjedište kompanije je u Francuskoj i ima preko 7000 uposlenih diljem svijeta. Proizvodi Atlantica se distribuiraju u preko 100 zemalja svijeta.

Koliko traju Atlantic bojleri?

U Europskoj uniji prosječni vijek trajanja bojera je 12 godina.

Garancija i servis?
  • 2 godine na sve električne dijelove
  • 5 godina na rezervoar vode (tank, kazan)
  • Servis i rezervni dijelovi osigurani u cijeloj BiH
Narudžba, plaćanje i dostava?

Narudžba:

  • možete na našem web shopu
  • telefonski na 036/320-556.

Plaćanje:

  • karticom jednokratno (Visa, MasterCard...)
  • karticom obročno (samo Unicredit)
  • gotovinom prilikom preuzimanja

Dostava:

  • Besplatna dostava za sve bojlere (brzom poštom za cijelu BiH u roku 2-3 radna dana)
Tko će mi postaviti bojler?
  • Atlantic bojleri su jednostavni za ugradnju i svaki vodoinstalater ih može ugraditi po upustvu i dokumentaciji koja dođe uz svaki bojler.
  • Imamo mrežu naših suradnika (vodoinstalatera) za pojedine gradove BiH. Na upit vam možemo dati njihove kontakte a vi dogovorite s njima postavljanje i druge detalje.
Filteri
Zašto odabrati Nobel filter?

- Nobelov filter nije obični filter, već sistem sa 5 stupnjeva filtracije koji od bilo kakve ulazne vode daje čistu vodu.

-Omogućuje 100 litara vrhunski čiste vode za piće, svaki dan. Ne troši struju, radi isključivo na tlak iz vodovodne mreže.

- Nobel filter ugradiš jednom i svaki dan koristiš bez ikakvog fizičkog angažmana i vremenskog gubitka. Otvoriš slavinu i piješ.

-  Smatra se jedinim od najvećih tehnoloških izuma dvadesetog stoljeća, i u stanju je od bilo kakve ulazne vode osigurati čistu vodu.

- Izuzetno jeftin proizvod (Od prvog dana pruža uštedu u vremenu i fizičkom angažmanu, a za nekoliko mjeseci i u novcu)

Koja je najbolja opcija filtera za domaćinstvo za vodu za piće?

Nas naprodavaniji i najidealniji sistem za kucnu upotrebu je filter RO 5 s reverznom osmozom. Ugrađuje se na dovod hladne vode unutar kuhinjskog elementa, te tretira vodu kroz 5 stupnjeva filtracije. Efikasno uklanja zamućenja, klor, kamenac (100%), i teške metale (95-98%). Uz filter dobijete spremnik za vodu te posebnu malu česmu na koju vam izlazi filtrirana voda.

Po čemu se razlikuje obrnuta osmoza od običnog filtera za vodu?

Kako bi se odvojile čestice nečistoća i sedimenta iz vode, obični filtri za vodu koriste mreže. Obrnuta osmoza koristi polupropusnu membranu koja otklanja ne samo čestice već i veoma visok postotak rastvorenih zaprljanja iz vode sa slavine, molekulu po molekulu.

Koja je Vaša tržišno najveća konkurentna prednost?

Dostupni smo za kratko vrijeme u cijeloj BiH, kako sa povoljnom ponudom tako i sa servisom, a oprema koju nudimo je potpuno automatizirana i korisnik ima minimum potreba za održavanjem. Veći dio opreme imamo uvijek na stanju i spremnu za isporuku za 24 sata.

Koja je garancija Nobel sustava?

Nobel sustav (bez filtera) ima garanciju jednu godinu za materijal i izradu. Svi neispravni dijelovi će biti besplatno zamijenjeni unutar prve godine. Membrana ima procijenjeno jednogodišnje jamstvo.

Ušteda vode
Kako se štedi na energiji?

Ljudi se rijetko tuširaju hladnom vodom. Ako zagrijavate vodu lož uljem, da biste zagrijali 1m³ vode potrebno Vam je 6,6 litara lož ulja. 6,6l x 1,50KM = 9,90 KM Vas košta samo energija za 1m³ plus cijena vode koju plaćate u regiji. Vodu trošimo 365 dana u godini. Kap po kap do uštede.

Što znači konstantna potrošnja?

Svaka regija ili objekat ima različit tlak (pritisak) u instalaciji. Što je veći pritisak, veća Vam je i potrošnja. Naši proizvodi rade neovisno o pritisku i sami se reguliraju kod pada ili povećanja tlaka. Ukoliko iz našeg asortimana izaberete štednu tuš ručicu ili regulator mlaza sa 6 l/min onda oni troše pod bilo kojim tlakom navedenu količinu. To se naziva konstantna potrošnja.

Koliko traje povrat investicije i koje su moguće uštede?

Povrat investicije uvijek ovisi o visini investicije, Vašoj trenutnoj potrošnji i uštedi koju možete ostvariti s našim proizvodima. Primjer jednog hotela sa 92 sobe: investicija iznosi 10.200,00 KM. Potrošnja je smanjena na tuš bateriji sa 16 na 7 l/min, a na slavini sa 12 na 4 l/min. Od svibnja do rujna ušteda na vodi iznosi 1950m³, a samo na lož ulju 5700 litara. Korisnik ne samo da je vratio investiciju nego je ostvario i dobit zbrajajući uštede na vodi i energiji. Na našem web shopu imate obrazac kojim možete provjeriti proračun Vaše osobne potrošnje. 

Koje su dodatne prednosti ako instalirate naše proizvode?
Kako se čiste regulatori mlaza od kamenca?

Razvili smo novu patentiranu tehnologiju u borbi protiv kamenca, jer naše regulatore mlaza proizvodimo od ekstremno otpornog materijala (tehno-polymer) na kojem se taloži 30% manje kamenca koji se može odstraniti s našim patentiranim ključem. Preporučujemo da ih jednom godišnje potopite u obični ocat (nije skup a ima najbolji učinak). Nemojte kupovati razna kemijska sredstva protiv kamenca, jer samo nepotrebno zagađujete okoliš. Naši top proizvodi od srebra i eko mesinga se mogu u potpunosti rastaviti i očistiti. Garancija na njih je 6 godina.

Webshop
Kako mogu platiti u ovom web shopu?

Možete platiti na 5 načina:

1. Gotovinom (platite prilikom preuzimanja)

2. Kartično do 24 rate (samo Visa Unicredit banke)

3. Kartično jednokratno (Visa, MasterCard, Maestro)

4. PayPal

5. Uplatnicom

Jeli dostava besplatna?

Dostava je besplatna za sve račune iznad 100 KM.
Isporuka je u roku od 2-3 dana brzom poštom na željenu adresu.

Kako mogu iskoristiti "kupon" ili "kod za popust"?

Poslije ubacivanja proizvoda u košaricu, kliknite ikonu košarice i pojavit će vam se polje za unos koda koji vam omogućuje određeni popust. Kada unesete kod, odmah će vam se uračunati dati popust i smanjiti cijena narudžbe. Tada možete nastaviti dalje sa procesom kupovine.

Kodove dodjeljujemo povremeno kada organiziramo neke akcije i popuste. 

Sa kojim karticama mogu platiti obročno do 24 mjeseca?

Samo Unicredit Visa karticom možete plaćati na rate do 24 mjeseca. Broj rata ovisi o Unicredit banci.
Važno: pazite da broj rata ne prelazi datum isteka kartice (npr. ako stavite otplatu na 12 mjeseci a kartica vam istječe za 6 mjeseci. U tom slučaju Banka će vam odobriti 6 mjeseci)

Koliko je sigurna kupovina na ovom web shopu?

Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Koliko ima koraka kupovine do plaćanja?

Potrebno je proći 4 koraka do plaćanja i završetka narudžbe:

1. Podaci o kupcu
    (Ime i prezime, adresa, broj telefona i e-mail)

2. Podaci o dostavi 
    (želite li isporuku na vašu adresu ili na neku drugu)

3. Izbor načina plaćanja i unos kartičnih podataka
    (Kartično, obročno, gotovinom...upis podataka o kartici ako plaćate kartično)

4. Potvrda narudžbe i plaćanje
    (zadnji korak u kome klikom na POTVRDA NARUDŽBE vršite plaćanje i odobravate narudžbu uz pregled svih podataka koje ste unijeli)

4A. Primitak e-maila
 
     (dobit ćete račun na e-mail i potvrdu o narudžbi)

Napomena: Do potvrde narudžbe u svakom trenutku se možete vratiti korak unatrag i promijeniti podatke ukoliko ste nešto pogrešno upisali.

Moram li imati bankovnu karticu da bih platio ?

Ne morate imati bankovnu karticu.

Možete platiti:

1. Gotovinom prilikom isporuke

2. Uplatnicom na naš račun

Što ako pogrešno naručim i platim neke proizvode?

Ukoliko ste nešto pogrešno označili i platili ne brinite. Potrebno je da nas kontaktirate na broj 036/320-556 a mi ćemo zajedno s vama rješiti problem. Novac vam neće propasti.