Atlantic je ugledni francuski brend koji je na globalnom svjetskom tržištu poznat kao vodeći proizvođač električnih konvektora, radijatora i bojlera. Danas se Atlantic grupa sastoji od dvanaest strateških i komplementarnih brendova koji stvaraju toplinsku udobnost rješenja u četiri područja:

  • Grijanje,
  • Bojeri,
  • Klimatizacija,
  • Ventilacija.

Bavi se proizvodnjom: električnog grijanja bez cijevi i kotlovnice, električnim grijačima vode - bojlerima, kotlovima za domaćinstva, industriju, klima uređajima, uređajima za ventilaciju.

Brendovi koji su zastupljeni su: Atlantic, Thermor, Sauter, Ygnis, Atlantic Guillot, Lazzarini, Hamworthy, Ideal, Ideal Commercial, Keston, Gledhill, AustriaEmail, Feinwerk, Erensan, ACV, Triangle Tube, Innovert, Orcon

Vidi više o Atlanticu

GENERALNI KATALOG ATLANTIC

Atlantic je karakterističan po održivom rastu i stalnom zapošljavanju novih radnika. Kompanija je osnovana davne 1968 godine. Njene temeljne vrijednosti su:

  • Ukupna kvaliteta za kupce; u pogledu proizvoda, servisa i isporuke,
  • Profitabilnost, kontinuirana egzistencija i stabilnost za kompaniju,
  • Poštovanje i obzir prema kupcima.

Sjedište kompanije je u Francuskoj, a brojna su međunarodna predstavništva, komercijalno je prisutan na 4 kontinenta. Brendovi i proizvodi kompanije Atlantic se distribuiraju u preko 100 zemalja (Velika Britanija, Belgija, Španjolska, Poljska, Turska, Ukrajina, Egipat, Rusija, Kanada…)

Temeljne vrijednosti Atlantica:

  • Kvalitet
  • Dinamičnost
  • Inovacija
  • Moderan izgled
  • Premium dizajn
  • Udobnost
  • Elegancija
  • Učinkovitost
  • Pouzdanost
  • Sigurnost
  • Povjerenje

Jedan od ciljeva kompanije je stalno ulaganje u istraživanje i razvoj te konstantne tehnološke inovacije. Kompletna proizvodnja zasnovana je na industrijskim alatima visokih performansi.

Do kraja 2020. godine, ukupni broj zaposlenika iznosio je 11 400. Atlantic ulaže u svoje timove, zajedno razvijaju nove ideje, teže zajedničkoj učinkovitosti, potiču otvorenost uma kod svojih zaposlenih te razvijaju stručnost.

Lojalnost klijenta i zadovoljstvo prioriteti su kompanije Atlantic. 

Svoju budućnost vidi u obnovljivim izvorima energije: solarna energija, drvo, geotermalna energija, aerotermalni izvori… Djelovanje Atlantica je u skladu s Europskom direktivom koja se odnosi na otpad električne i elektroničke opreme (WEEE).

Stalna potraga da bi se pružilo bolje zadovoljstvo kod korisnika dovelo je do toga da se razviju jednostavni, komforni i sigurni uređaji za grijanje.

 

Na prvom mjestu, Atlantic je najveći svjetski proizvođač i distributer konvektora i električnih radijatora.

Već par desetljeća, u svijetu u kojem ništa nije dobilo prednost, tvrtka Atlantic se bori s oružjem kao što je kvaliteta, mašta i entuzijazam da bi ponudili našim korisnicima i partnerima ugodniju svakodnevnicu i sutrašnjicu.

 

Misija Atlantica je transformacija prevladavajućih energija u trajno blagostanje, stvaranjem rješenja za toplinsku udobnost koja su ekološki učinkovita, dostupna svima i prilagođena individualnim potrebama.

Ako Atlantic jasno i snažno iskazuje svoju volju da doprinese jednom toplijem svijetu, to je zato što kod Atlantica djela prate riječi i svako tehnološko istraživanje je motivirano jednim ciljem da se uvijek stvara bolje da bi sutra život bio još ugodniji za življenje.


Jedna od zanimljivosti vezanih za Atlantic  program grijanja je video „ 37 dana“. Taj video je osvojio 2 zlatna i dva brončana lava na festivalu u Cannesu 2015. godine, u konkurenciji od 40.000 dokumentarnih filmova iz cijelog svijeta.

Ovo remek djelo nastalo je u nevjerojatnim uvjetima. Ogromna staklena kocka smještena je na vrh izolirane planine u Britanskoj Kolumbiji  gdje je temperatura bila oko -30 stupnjeva Celzijusa. U kocki je instaliran Atlantic radijator, a što se desilo sljedećih 37 dana pogledajte u trominutnom videu u nastavku:

 

Atlantic je drugi po veličini europski proizvođač bojlera za domaćinstva, ugostiteljstvo i industriju. Lider je na tržištu Francuske i ima čvrstu poziciju u zapadnoj i istočnoj Europi, Africi i Srednjem istoku.  Postepeno prodire na tržište Latinske Amerike, Azije i Oceanije.

Rasponi bojlera su podijeljeni na dvije osnovne grupe:

  • Za domaćinstva – od 10 do 500 litara
  • I industrijski – od 500 do 5000 litara.

Najveći dio tržišta, 85% čine bojleri od 10 do 120 litara, a najprodavaniji su od 80 litara. Proizvodi su razvijeni u 3 tvornice u Francuskoj i dvije u inozemstvu, 1 u Egiptu i 1 u Ukrajini. Atlantic bojleri su u skladu s tehnološkim standardima u preko 60 zemalja svijeta, a njihova kvaliteta je priznata od strane svih stručnjaka. Prvi su 1996 godine izumili O'pro sistem zaštite. Putem njega se zaštićuje magnezij anoda, električni grijač od korozije i produžava životni vijek spremniku za 50%.

Nobel Corporation je certificirani uvoznik i distributer Atlantic programa u BiH.