Informacije o trgovačkom društvu
Blajburških žrtava 68, 88000 Mostar
ID: 4227082100007
PDV: 227082100007
Društvo je upisano u Sudski registar na Općinskom sudu u Mostaru pod matičnim registarskim brojem subjekta upisa 1-10340.
Direktor društva: B. Bošnjak
Info e-mail:
[email protected]
Info telefon:
+387 (0)36 320 556
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekom operatera korisnika.
Ugovor o kupovini
Svaka kupovina za kupca kao i prodavatelja predstavlja određenu vrstu Ugovora o trgovini. Prije svake potvrde plaćanja u Web Shopu obavezni ste potvrditi slaganje sa uvjetima prodaje. Nobel je osigurao da su Uvjeti prodaje istaknuti na vidljiva i dostupna mjesta u Web Shopu, te ih je čitko, nedvosmisleno i jednostavno prezentirao kupcu.
Uvjeti prodaje su sačinjeni po zakonskim aktima i običajima poštene trgovine. Usuglašeni su sa Zakonom o zaštiti potrošača. Cilj im je zaštiti kupca ali i prodavatelja.
Nazivi i šifre proizvoda
Svaki proizvod je označen nazivom i šifrom i kao takav daje jasne informacije za kupca te ga ni na koji način ne dovodi u zabludu prije kupovine.
Osobine i opisi proizvoda
Svaki proizvode je opisan u skladu sa uputama proizvođača. Zadržavamo pravo pogreške u opisnom tekstu iako je to u rijetkim slučajevima. Na svaku sumnju kupca i nesigurnost u opis proizvoda obvezujemo se dati dodatne informacije kroz sve vidove komunikacije.
Slika proizvoda prikazuju načelan izgled te način upotrebe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Nobel preporučuje kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda.
Cijene i popusti
Cijene su izražene u Konvertibilnim markama (KM) sa uračunatim PDV-om (17%). Uz svaku cijenu je jasno naglašen postotak popusta kao i točna cifra umanjenja cijene.
Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške u prikazu cijene.
Takve situacije su izvanredne i unaprijed se izvinjavamo svojim kupcima te smo prisiljeni obavijestiti ih pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
U ovom slučaju kupac može izabrati opciju povrata novca ili doplate razlike u cijeni za određeni proizvod.
(Npr. može se dogoditi da proizvod koji košta 200 KM, greškom upišemo 150 KM. Ukoliko kupite proizvod po pogrešno upisanoj cijeni nismo vam ga dužni isporučiti. Potpuni iznos vam možemo vratiti na vaš račun ili ako želite možete doplatiti tazliku).
Popuste objavljujemo povremeno. Vezani su uz određeni vremenski rok ili do isteka zaliha.
Ostali troškovi kupovine i troškovi isporuke
Ne postoje nikakvi skriveni troškovi za kupca. Troškovi isporuke podrazumjevaju trošak dostave do kupca. Detalji su naznačeni u Uvjeti dostave i isporuke. Usluga montaže nije uračunata u cijenu proizvoda.
Načini plaćanja
Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:
1. Gotovinom po primitku pošiljke ili pouzećem
Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe podmirite prilikom dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem je moguće i kod preuzimanja robe na našem skladištu.
Ovaj vid plaćanja se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču brze pošte prilikom dostave na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
2. Plaćanje kreditnim karticama - jednokratno
Plaćanje jednokratno izravno putem interneta, korištenjem kreditnih kartica: Visa, MasterCard i Maestro (bilo koje banke)
Napomena: prilikom jednokratne kartične kupovine u Nobel Web Shopu klikom na gumb "POTVRDA NARUDŽBE" bit ćete preusmjereni na stranice Monri-ja (slika ispod) za nastavak unošenja kartičnih podataka i sigurnog plaćanja.
3. Plaćanje na rate, obročno (samo Visa UniCredit Bank)
Obročno plaćanje putem interneta omogućeno je korištenjem samo Visa UniCredit Bank, do 12 rata.
Napomena: prilikom obročne kartične kupovine u Nobel Web Shopu klikom na gumb "POTVRDA NARUDŽBE" bit ćete preusmjereni na stranice Monri-ja (slika ispod) za nastavak unošenja kartičnih podataka i sigurnog plaćanja.
4. Općom uplatnicom ili internet bankarstvom
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte ili sl. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.
5. PayPal plaćanje (Online Payment System)
U našem Web Shopu omogućeno je plaćanje putem različitih metoda kako bismo udovoljili različitim potrebama naših kupaca. Jedna od opcija koju nudimo je plaćanje putem PayPal platforme.
PayPal je međunarodno priznati servis za online plaćanje koji pruža visok nivo sigurnosti i zaštite prilikom transakcija. Korištenjem PayPal-a u našem Web Shopu, osiguravate siguran transfer sredstava, štiteći tako svoje osobne i financijske podatke. Ovaj način plaćanja omogućuje brz i jednostavan proces kupovine, pružajući vam dodatnu udobnost i sigurnost pri online transakcijama.
Izjava o sigurnosti kod plaćanja
Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).
Izjava o privatnosti
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Vidi više.
Registracija na Web Shopu
Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).
Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Uvjeti dostave i isporuke
Sva roba koja je naručena – kupljena putem interneta, biće dostavljena putem BRZE POŠTE u najbržem mogužem roku na adresu kupca koju je naveo prilikom narudžbe.
Naručenu robu možete preuzeti i osobno u našoj trgovini.
Ukoliko je narudžba veća od 100,00 KM, usluga dostave se ne naplaćuje, besplatna je. Ukoliko je narudžba manja od 100,00 KM, usluga dostave iznosi 12,00 KM. Ovo se odnosi na sve kupce koji izvrše kupovinu putem interneta.
Postoji određena vrsta robe gdje se dostava plaća po težini. Kod ovakvih slučajeva kupac će na vrijeme prije kupovine biti upoznat sa dodatnim troškovima dostave.
Roba se dostavlja u originalnoj ambalaži.
Ako je došlo do vidljivog oštećenja ambalaže prilikom isporuke, kupac je dužan zatražiti obrazac za reklamaciju od dostavljača te ga popuniti i naručeni proizvod odmah vratiti istim dostavljačem natrag u Nobel.
Savjet za kupca: dobro pogledajte prije preuzimanja proizvoda od dostavljača, da li je oštećena ambalaža i reagirajte na vrijeme.
AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
Garancija i servisiranje uređaja
Za reklamaciju proizvoda potrebno je popuniti Online formular (klikni ovdje).
Naša servis služba će u što skorije vrijeme započeti proceduru rješavanja reklamacije te vas kontaktirati.
Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni fiskalni račun i ispravno popunjeni garantni list kao dokaz kupovine.
Ukoliko prilikom upotrebe shvatite da je uređaj neispravan i da ne radi kako je predviđeno, molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo otklonili kvar ili uređaj zamijenili novim.
Sve ostale informacije u slučaju reklamacije možete dobiti pozivom na kontakt telefon od Odjela logistike:+387 (0)36 334 226. Sve pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.
Radno vrijeme telefonske podrške je svakim radnim danom od 08:00 do 16:00h, te subotom od 08:30 do 13:00h.
Nedjeljom i blagdanima telefonska podrška nije dostupna.
1. Radijatori i konvektori (program grijanja)
Garancija: 24 mjeseca
Odgovrnost za servis: Nobel Corporation
Za uređaje kupljene direktno preko Nobelovih distributera potrebno je reklamirati u trgovini u kojoj je kupljen.
Rezervni dijelovi: osigurani minimum 7 godina od datuma kupovine.
2. Bojleri
Garancija na elektronske dijelove: 24 mjeseca
Garancija na spremnik: 60 mjeseci
Rezervni dijelovi: osigurani minimum 7 godina od datuma kupovine.
Odgovrnost za servis: Ecos d.o.o., Vitez (https://ecos.ba/)
3. Filteri za vodu
Garancija na ispravnost uređaja: 24 mjeseca pod uvjetom ispravnog održavanja uređaja po uputama Nobel servisa.
Odgovrnost za servis: Nobel Corporation
Za uređaje kupljene direktno preko Nobelovih distributera potrebno je reklamirati u trgovini u kojoj je kupljen.
Rezervni dijelovi: osigurani minimum 7 godina od datuma kupovine.
Napomena: Nobel preporučuje kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira Nobel servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz garancije za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad, pa ni Nobel neće moći priznati posljedice.
Usluge montaže
Nobel Corporation d.o.o. nudi usluge montaže i periodničnog održavanja samo za program Filtera za vodu. U cijenu Uređaja za filtraciju vode i Dodatne opreme nije uključena cijena montaže. Kupac može izabrati da li želi da Nobel vrši ugradnju i održavanje ili to želi sam uraditi.
Cijena usluge montaže ovisi o vrsti uređaja i mjestu montaže. S toga je od Kupca potrebno dobiti odgovarajuće podatke kako bi mogli formirati cijenu montaže. Svaki kupac može biti upoznat sa cijenom montaže i prije kupovine Uređaja za filtriranje vode. Dovoljno je da nas kontaktira i slijedi naše upute.
U slučaju da kupac sam ugrađuje i održava Uređaje za filtraciju vode Nobel nije odgovoran za izlaznu kvalitetu vode. Nobel je u tom slučaju jedino odgovoran za isporuku ispravnog uređaja.
Nobel neće uzeti u reklamaciju uređaj koji je zbog nestručnog postavljanja oštećen. Zbog dobre poslovne politike i zaštite naših potrošača uvijek smo na raspolaganju za bilo kakav savjet u svezi montaže.
Uvjeti za ispunjenje i raskid ugovora o prodaji
Ugovor koji Kupac sklapa s Nobel Corporation d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Nobel Corporation d.o.o te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uslovi poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Nobela i Kupca.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u BiH fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 15 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju (mailom, podneskom i sl.).
U slučaju jednostranog raskida ugovora bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obligacionim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, na svoj trošak, a najkasnije u roku 7 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača mora izvršiti povrat robe bez odgađanja i u skladu sa zakonom od dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti Nobelu na info broj +387 36 320-556 ili mail adresu [email protected] radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i Uslovima vraćanja proizvoda od strane Nobela.
Nobel poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu neoštećenu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o oštećenoj ili specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda kako bi u neoštećenom obliku stigao u Nobel.
NAPOMENA: Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku.
Nobel obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.
Sudska nadležnost
Prije bilo kakvog mogućeg sudskog postupka uvijek ćemo pokušati naći sporazumno rješenje mogućeg problema u zajedničkom interesu za Kupca i za Nobel.
Ukoliko nije moguće iznaći sporazumno rješenje, onda je za to nadležan Općinsku sud u Mostaru.